close

Mountain Lake Lodge_黃于瑄(2)我的同事超強大,能夠來美國認識你是我最開心的事!-1.jpg

My colleague, Ashley Nicole Farrell is super amazing.👍🏻
Last time she made the Birthday cake🎂 for me, and today she prepare a lots cup-cakes🍰 that made by herself.
I always expect the next desserts ~😚
I am very happy that I can meet you in America.🇺🇸
我的同事超強大~👍🏻
上次她親手做了生日蛋糕🎂給我,這次則是做超多杯子蛋糕🍰~
每次吃完後都超級期待下次的甜點~😚
能夠來美國🇺🇸認識你是我最開心的事!
-
謝謝2016年度學員黃于瑄的圖文分享。

Mountain Lake Lodge_黃于瑄(2)我的同事超強大,能夠來美國認識你是我最開心的事!-2.jpg

arrow
arrow
    文章標籤
    美國打工 IEE 工作
    全站熱搜

    ieetaiwan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()