close

Six Flags Amusement Park 吳羿蓁 - 0909.jpg  

 

我還記得第一天工作13小時我哭了,覺得這裡根本是地獄每天都在數饅頭好想趕快回台灣。
昨天最後一天工作我抱著supervisor又哭了,因為我不知道我能否還有機會再回到這裡⋯
在這裡工作真的很崩潰,每天都顧著工作期待放假無限循環,
雖然工作很累但是還是會去要double。
雖然每天都很晚下班,還是要和室友們聊天到半夜,隔天早上又在早起去上班。
美國的東西很油很膩,所以就算很累還是會很努力的煮飯煮菜餵飽自己,很想念台灣的食物還會半夜包水餃。

And the best memories in Six Flags were to work with you guys!!!!
Although you were always laughing at me and playing jokes on me, I enjoyed the time we worked together until closing!!!!!
I am really proud to be the team member of Johnny Rocket~
Gonna miss you so much.....
Thank you for everything here in Six Flags Johnny Rocket heart

我會想念那套很髒很油的uniform
我會想念在這裡認真努力賺錢的日子
我會想念每天回家提心吊膽怕被木瓜罵很髒的心情
我會想念那片有nitro的星空
我會想念這裡的尖叫聲、笑聲還有滿滿的抱怨
我更會想念有一群陪我撐過一切的瘋女人們

And I will remember to work hard and play hard.
Miss everything in Six Flags already....
Never say goodbye but see you later!!!!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ieetaiwan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()